Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Elisa - 22 juli 2012 20:32

Det blev en kvällstrip till Ekenäs för oss. En stad som är hiskeligt trevlig på sommaren, i små doser! Fast 4 ? för en cappucino (3,50 ? inne i Hesa) kan man ju kanske tycka är litet överdrivet. Men hav är alltid hav, Karis hamnen levererade!

Av Elisa - 22 juli 2012 13:23

Söndagsmiddag blev det iallafall!

Av Elisa - 22 juli 2012 11:08

En tom söndag! Fantastiskt! Började med sovmorgon, D släpade iväg med hela patrasket och huset var tomt och tyst. Bara jag och min kaffekopp sen när jag masade upp mig där åt 10-tiden. Nu är korven nerbäddad, köket väntar på litet räddning och sen väntar min vän vävstolen. Jag hade en ny matta på gångs, men konstaterade efter typ 20 cm att jag inte gillade den, så det blev omstart. Och den nya versionen tror jag kommer bli riktigt huippu!

Ovido - Quiz & Flashcards